Shrnutí měsíce únor 2024
Po silném lednu přišel i silný únor. 😊 Publisheři přinesli e-shopům o 18 % vyšší obrat v porovnání s minulým rokem a vydělali si o 27 % více na provizích.
Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě:
Výsledky měsíce únor 2024
- Počet konverzí: 82 793
- Provize publisherů: 334 503 €
- Celkový obrat e-shopů: 5 596 825 €
Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu.
Zastoupení segmentů v únoru 2024
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty

Porovnání segmentů v měsících leden vs. únor 2024
Podle počtu konverzí
TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

Valentýn se odrazil v 18 % nárůstu konverzí v segmentu Erotika. Stejně vysoký nárůst vidíme v segmentu Móda a doplňky, kde se dařilo zejména kampaním eyerim.cz a eyerim.sk, ve kterých inzerent aktivně rozvíjí spolupráci s jednotlivými partnery.
Naopak, nejvýrazněji poklesl počet konverzí v segmentech Sport (36 %), Multishop (24 %), Domácnost a zahrada (21 %) a Elektronika a světla (21 %).
Podle průměrné hodnoty objednávky
TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

Podle průměrné výše provize
TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

Výraznější změnu v průměrné výši provize vidíme pouze v segmentu Dětské zboží a hry, kde vzrostla o 1 euro. V tomto segmentu narostla také průměrná hodnota objednávky, a to o 11 eur. Na provizích si publisheři vydělali nejvíce v kampani Regiojatek.hu.
Skokani února
Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání ledna s únorem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v lednu alespoň 50 a více konverzí.
- Grizly.cz +362 %
- Grizly.sk +168 %
- PantaRhei.sk +148 %
- eyerim.cz +117 %
- eyerim.pl +101 %
Hvězdami února byly kampaně Grizly.sk a Grizly.cz, ve kterých vidíme nejvýraznější nárůst počtu konverzí.
V žebříčku skokanů se objevila také kampaň PantaRhei.sk, kterou jsme doporučovali v tipech na valentýnskou propagaci nejen jako e-shop plný knih, ale také společenských her, kreativních sad nebo pěkných dárků.
Nepřekvapilo nás však ani umístění kampaní eyerim.cz a eyerim.pl, kde počet konverzí roste spolu se zapojením CSS publisherů a rozšiřováním spolupráce s jednotlivými partnery.
Nejlepší výdělky publisherů v únoru 2024
Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů
- Moebelix.cz
- Moebelix.sk
- Árukereső.hu
- 4Home.cz
- Planeo.sk
- Wolt.com/cs/cze
- 4Home.sk
- Helveti.cz
- Zdravestravovani.cz
- MerkuryMarket.sk
Publisheři s nejvyššími výdělky
|
Typ |
Provize |
|
Ostatní |
25 844 € |
|
Obsah |
17 203 € |
|
Ostatní |
16 564 € |
|
Ostatní |
13 099 € |
|
Obsah |
9 575 € |
|
Ostatní |
8 736 € |
|
Ostatní |
8 546 € |
|
Obsah |
8 493 € |
|
Ostatní |
8 343 € |
|
Obsah |
7 634 € |
Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.
Spustili jsme kampaň Allegro.sk
Největší obchodní platforma v Polsku přichází na Slovensko a spolu s ní i affiliate kampaň, která potěší publishera z téměř každého segmentu. 😊
V kampani Allegro.sk na vás čekají provize dle kategorie až do výše 7,08 % a velký potenciál. Na ostatních trzích se na Allegro prodá každý den přes 900 000 položek a 90 % zákazníků zde nakupuje pravidelně.
Propagovat můžete široký výběr produktů ze všech oblíbených segmentů, jako je Dům a zahrada, Elektronika, Móda, Krása, Zdraví, Sport, Auto-moto a další. Stačí už jen začít. 😊

