Nasazení trackingu na Shoptet pomocí GTM

Nasazení trackingu na Shoptet pomocí GTM

Návod pro nastavení GTM pro e-shopy na systému Shoptet.
  1. Vytvořte si konto na https://tagmanager.google.com/#/home.
  2. Přidejte vaši webovou stránku. Tag Manager vám vygeneruje kód, ze kterého si vezmete vaše ID. Vzor: GTM-XXXXXX.
  3. Vaše GTM ID vložte v administraci Shoptet do políčka pro Google Tag Manager ID a zaškrtněte použití Google Data Layer Helperu.
  4. V Tag Manageru vytvořte tag pro sledování prokliků v „Affil Dognet – click tracking“ jako custom HTML, kde vložíte kód pro sledování prokliků (kód dodáme). Triggerem je každá stránka (All pages).
  5. V Tag Manageru vytvořte trigger „DOM ready“.
  6. Vytvořte tag pro sledování prodejů „Affil Dognet – sale tracking“ jako custom HTML, kde vložíte kód pro sledování prodejů (kód dodáme). Triggerem je DOM ready. V rozšířených nastaveních nastavte, aby se tag spouštěl při každém eventu.
  7. V tomto kroku máte už vytvořené 2 tagy a 1 trigger.
  8. Nakonfigurujte Variables tak, abyste měli zaškrtnuté všechno z kategorí Pages, Utilities, Clicks a Forms.
  9. Publikujte všechny změny.
V případě potřeby nás kontaktujte, GTM umíme nastavit i za vás 😉  

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?