Kampaň Vivantis.sk
Výška odměny: 2.1–11 %
Provize:
- sortiment módy – 10% nový, 7% stávající zákazník
- sortiment šperků – 11% nový, 7.7% stávající zákazník
- sortiment hodinek – 8% nový, 5.6% stávající zákazník
- sortiment krásy – 7% nový, 4.9% stávající zákazník
- sortiment zdraví – 7% nový, 4.9% stávající zákazník
- sortiment parfémů – 3% nový, 2.1% stávající zákazník
- značka Natural Medicaments – 10% nový, 7% stávající zákazník
- značka Troli + Brilio + JustBag – 10% nový, 7% stávající zákazník
- značka Sefiros – 8% nový, 5.6% stávající zákazník
- značka Ketodiet, Lylee, Linziclip – 0%
Stávající zákazník je zákazník, který nakoupil v eshope za poslední 4 měsíce. Po této době se zákazník považuje za nového.
Od roku 2001 se s postupem času z malého nápadu zrodil velký projekt, z pokojového e-shopu se stala malá–velká společnost se 6 specializovanými internetovými obchody se zdravím, krásou, s parfémy, šperky, hodinkami a módou. Už více než 14 roků jsme v Čechách s těmito radostmi jedničkou na trhu. A protože máme rádi naše slovenské bratry, chceme se s s nimi podělit. O ty krásné věci, které prodáváme a pro které nám buší srdce. Protože jsou to přece naši sousedé, kteří jsou nám nejbližší. ♥
A tak se zrodil VIVANTIS.SK. Místo, kde seženiete všechno, co máte ráda a co potřebujete, všechno, co vám i vašim milovaným dělá radost denně i zcela výjimečně. Od kabelky po parfém, od řasenky po náušnice.
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
Podmínky kampaně
- pro kampaň není možné používat přímé PPC reklamy. Podmínky k nepřímé PPC:
- a) Partner nesmí inzerovat v PPC systémech na klíčová slova obsahující brandy e-shopů společnosti Vivantis, a. s. (např. „Slevové kódy Vivantis“ / „Šperky.cz slevový kód“ apod.)
- b) Partner musí všechny brandy společnosti Vivantis, a. s., vložit do všech svých PPC kampaní jako vylučující klíčová slova.
- c) Partner nikdy nesmí zmínit brandy společnosti Vivantis, a. s., v PPC inzerátu.
- d) Partner nesmí v PPC kampaních odkazovat přímo na e-shopy společnosti Vivantis, a. s.
- v případě zájmu o mailing je ho nutné zaslat na schválení
- https://www.vivantis.sk/kozmetika/ecodenta-extra-black-whitening-toothpaste-with-black-charcoal-and-teavigo-100-ml.html
- https://www.vivantis.sk/sperky/brilio-zlaty-privesok-krizik-241-001-00881.html
- https://www.vivantis.sk/sperky/snubny-ocelovy-prsten-pre-muzov-mariage-rrc2050-m.html
- https://www.vivantis.sk/hodinky/daniel-klein-dk11164-1.html
- https://www.vivantis.sk/hodinky/daniel-klein-dk11177-5.html
- https://www.vivantis.sk/parfumy/eclat-d-arpege-parfemova-voda-s-rozprasovacom.html
- https://www.vivantis.sk/parfumy/eternity-parfemova-voda-s-rozprasovacom.html
- https://www.vivantis.sk/parfumy/boss-no-6-toaletna-voda-s-rozprasovacom.html
- https://www.vivantis.sk/modnedoplnky/damsky-letny-klobuk-cz17152-10.html
- https://www.vivantis.sk/sperky/nausnice-essw20.html