Vivantis.sk

Kampaň Vivantis.sk

Výška odměny: 2.1–11 %

Provize:

  • sortiment módy – 10% nový, 7% stávající zákazník
  • sortiment šperků – 11% nový, 7.7% stávající zákazník
  • sortiment hodinek – 8% nový, 5.6% stávající zákazník
  • sortiment krásy – 7% nový, 4.9% stávající zákazník
  • sortiment zdraví – 7% nový, 4.9% stávající zákazník
  • sortiment parfémů – 3% nový, 2.1% stávající zákazník
  • značka Natural Medicaments – 10% nový, 7% stávající zákazník
  • značka Troli + Brilio + JustBag – 10% nový, 7% stávající zákazník
  • značka Sefiros – 8% nový, 5.6% stávající zákazník
  • značka Ketodiet, Lylee, Linziclip – 0%

Stávající zákazník je zákazník, který nakoupil v eshope za poslední 4 měsíce. Po této době se zákazník považuje za nového.

 

Od roku 2001 se s postupem času z malého nápadu zrodil velký projekt, z pokojového e-shopu se stala malá–velká společnost se 6 specializovanými internetovými obchody se zdravím, krásou, s parfémy, šperky, hodinkami a módou. Už více než 14 roků jsme v Čechách s těmito radostmi jedničkou na trhu. A protože máme rádi naše slovenské bratry, chceme se s s nimi podělit. O ty krásné věci, které prodáváme a pro které nám buší srdce. Protože jsou to přece naši sousedé, kteří jsou nám nejbližší. ♥

A tak se zrodil VIVANTIS.SK. Místo, kde seženiete všechno, co máte ráda a co potřebujete, všechno, co vám i vašim milovaným dělá radost denně i zcela výjimečně. Od kabelky po parfém, od řasenky po náušnice.

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media

 

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Externí kupóny

 

Podmínky kampaně

  • pro kampaň není možné používat přímé PPC reklamy. Podmínky k nepřímé PPC:
    • a) Partner nesmí inzerovat v PPC systémech na klíčová slova obsahující brandy e-shopů společnosti Vivantis, a. s. (např. „Slevové kódy Vivantis“ / „Šperky.cz slevový kód“ apod.)
    • b) Partner musí všechny brandy společnosti Vivantis, a. s., vložit do všech svých PPC kampaní jako vylučující klíčová slova.
    • c) Partner nikdy nesmí zmínit brandy společnosti Vivantis, a. s., v PPC inzerátu.
    • d) Partner nesmí v PPC kampaních odkazovat přímo na e-shopy společnosti Vivantis, a. s.
  • v případě zájmu o mailing je ho nutné zaslat na schválení
Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?