Stradivarius.com/ro

Španělská módní společnost Stradivarius je součástí skupiny Inditex spolu s dalšími značkami jako Zara, Bershka a Massimo Dutti.

Stradivarius je dámská značka a byla založená v roce 1994, později se stala součástí skupiny Inditex v roce 1999 a expandovala přes více než 900 obchodů v 75 zemích po celém světě.

Stradivarius se snaží pomoci každé ženě najít svůj vlastní osobní styl. Proto Stradivarius nabízí široký sortiment oblečení, obuvi a doplňků ženám s moderním životným stylem, které každý den zkoumají svoji vášeň pro módu, styl a kreativitu.

Tvoření odkazů na podstránky:

  • použijte odkaz s názvem „Stradivarius.com/ro – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
  • do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
  • Příklad:
    • Stradivarius.com/ro – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=09b44056
    • Přidám data2 parametr: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=09b44056&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu, kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=09b44056&data2=https://www.stradivarius.com/ro/femei/nout%C4%83%C8%9Bi-c1020093504.html
    • URL adresu je třeba před vložením encodnout

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani zakázaní. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?