Kampaň Royal-fashion.sk
Důležité: Program je aktuálně z technických důvodů pozastaven.
Obchod Royalfashion nabízí levné a módní boty pro ženy, muže i děti online, stejně jako stylové a užitečné doplňky – kabelky, peněženky a ponožky. Kromě toho nabízíme i dámské oblečení – kalhoty. Jsme jedním z největších online obchodů s dámskou obuví. Na trhu úspěšně působíme už 2 roky. Naší zásadou je nejlevnější obuv, vysoce kvalitní služby a rychlá přeprava objednávek. Máme věrnou zákaznickou základnu a mnoho stálých klientů. Platforma je v období intenzívního vývoje.
Naše nabídka zahrnuje širokou škálu produktů. Na zimní období nabízíme boty, turistické boty, pracovní obuv, boty po kolena, sněhule. Během celého roku obrovský výběr sportovní obuvi, tenisek, lodiček, jakož i klasických vysokých podpatků a holínek na podpatcích. V letní sezóně naši klienti upřednostňují módní espadrilky a sandály, boty na klínovém podpatku nebo na vysokém podpatku.
Nejlepší výhody pro zákazníky: doba na vyřízení objednávky je pouze 24 hodin, 365 dní na vrácení!
Tvoření odkazů na podstránky:
- použijte odkaz s názvem „Royal-fashion.sk (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
- do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
- Příklad:
- Royal-fashion.sk (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=9d1f4367
- Přidám data2 parametr: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=9d1f4367&data2=
- Za data2 dosadím URL adresu, kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=9d1f4367&data2=https://www.royal-fashion.sk/slo_m_NOVINKY-837.html
- URL adresu je třeba před vložením encodnout
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.