Rovus.sk

Kampaň Rovus.sk

Garancia schvaľovania provízií

Výška provize: 8 %, 5 % pro cashbacky a 2 % pro kuponové weby

Zvýšená provize pro obsahových publisherů z 8% na 12% od 21.5. do 19.7.2020.

 

Rovus® je nová značka širokého sortimentu výrobků na úklid a péči o domácnost, péči o oděvy a domácí vylepšení. Ulehčí Vám život.

Úspěch značky Rovus plně podporuje skutečnost, že jsme v průběhu minulého roku prodali přes 17 000 produktů. Pozitivní zpětná vazba od zákazníků nás nasměrovala na novou obchodní příležitost pro další rozvoj. Ze všech sil jsme usilovali splnit očekávání inovativních, efektivních a jedinečných produktů, které by ulehčily a zefektivnily každodenní uklízení. A co je nejdůležitější, pomohly by o polovinu zkrátit čas věnovaný této činnosti. 

S uvedením nového produktu na trh v roce 2008, NAPAŘOVAČ ODĚVŮ, jsme vstoupili do odvětví trhu s úplně novým trendem vertikálního parního žehlení.  

Na základe pozitivních recenzí a zpětné vazby od našich zákazníků jsme vylepšili a zmodernizovali kolekci BLUEPOWER G2 a rozšířili nabídku různých vychytávek z řady GOLD, která přináší výrobky na napařování a péči o oděvy. Prezentujeme také několik inovativních produktů z našeho běžného portfólia: od multifunkčních čisticích pomocníků, DIY nástrojů až po široké spektrum výrobků pro zvelebování Vašeho domova – a ještě mnohem víc.

Rovus je zde, aby Vám poskytl nejmodernější produkty, které ulehčí Váš každodenní život svojí kvalitou, jednoduchostí použití a ekologičností.   

Proč propagovat Rovus?

  • Naše výrobky propagujeme současně přes více reklamních kanálů, což přispívá k vyšším konverzím.
  • Pravidelné akce, slevy, dárky k výrobkům.
  • E-shop je propojený s dalšími značkami: Delimano, Top Shop, Walkmaxx, Liveactive , Dormeo= vyšší hodnota objednávky.
  • Možnost získat produkt na recenzi zdarma! Vyplňte prosím tento formulář v případě zájmu.

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.


Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?