Pôžičkomat

Kampaň Pôžičkomat

Odměňování je postavené na fixních provizích za nového klienta. Tedy odměna přísluší za každou poskytnutou půjčku novému klientovi.

Odmeňovanie:

  • Pricing zvýšený na 30€ za sale! Z pôvodných 18€ je to celkom skok 🙂 Výhoda je, že môžete traffic posielať rovno na Pôžičkomat.sk. Nech sa páči.
  • 18 € za úspešne poskytnutú pôžičku (model CPS)
  • pro kvalitní publishery máme připravené bonusové odměny. Stačí se ozvat.
  • V administrácií nájdete aj kampaň Pôžičkomat IFRAME, kde je pricing 1,5€ CPL a 15€ CPS

Doplňkové údaje:

  • Výška půjčky: první 500 €; další mohou být až do 700 €,
  • Splatnost: 31 dní s neomezenou možností prodloužení splatnosti o měsíc,
  • Způsob poukázaní: na účet,
  • Musí být zaměstnanec: ne,
  • Min. příjem: ne,
  • Potvrzení o příjmu: ne,
  • Kontrola registru: ne,
  • První půjčka zadarmo: ne,
  • Nutná registrace: ano,
  • Potřebné dokumenty: standardně nepožadujeme,
  • Ručitel / ručení: ne,
  • Účel: nepožadujeme,
  • Délka vyřízení: 10 minut,
  • Možné komplet vybavit online: ano,
  • Předčasné splacení bez poplatků: ne,
  • Vhodná pro ženy na mateřské dovolené: ano,
  • Vhodná pro důchodce: ano,
  • Vhodná pro nezaměstnané: ano (stačí jakýkoliv pravidelný příjem),
  • Jako lead se berou ij existující zákazníci, kteří žádají opětovně: ne.

Prvky k dispozici

  • ÁnoBannery
  • NieiFrame
  • NiePR články
  • NieKupóny
  • NieXML feed
  • NieE-mail šablóny
  • NieAITA
  • NieBANEA ?

 

Povolení

  • ÁnoCash-back
  • ÁnoObsah
  • ÁnoKupónové weby
  • ÁnoEmailing
  • NiePriame PPC
Není možné používat značková slova v rámci PPC kampaní. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén.

 

Při kampani Pôžičkomat.sk náleží za každý platný sale provize 15 €. Pokud uživatel, který o půjčku žádal také půjčku skutečně dostane, tak se publisherovi připisuje provize za úspěšný obchod. To, zda se stal žadatel klientem, vyhodnocujeme zpravidla na 2týdenní bázi. Stejný proces čeká i na schvalování leadů samotných. Snažíme se to ale co nejvíce zkrátit.

Lead/žiadosť sa zaznamená až vtedy, keď vyplnené údaje potvrdia v emaily, cez ktorý sa musia prekliknúť a pokračovať v procese ďalej – bez toho im nebude call centrum volať.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Které inzerenty u nás najdete?