Poporostem.cz

Kampaň Poporostem.cz

Provize: 12 %, 6 % pro cashbackové portály a 3 % pro kupónové weby

E-shop Poporostem.cz vznikl v květnu 2023 z velké lásky k zahradě a touhy nabízet v Česku a Slovensku zahradnické potřeby, jejichž hlavní předností je neotřelost, prémiovost a lokálnost (nemáme žádné zboží z Asie). Stavíme na základech zahradničení s respektem k přírodě i člověku, udržitelnosti a nekompromisní kvalitě. Zakládáme si na férovém přístupu k zákazníkům i partnerům, důležitá je pro nás radost v každém kroku nákupního procesu. Jsme hodně aktivní na Instagramu, rádi spolupracujeme se zahradními blogery a influencery.

O produktech

Převažující část sortimentu tvoří ruční zahradní nářadí značky DeWit z rodinné nizozemské firmy, která ho vyrábí už několik generací v malé vesničce Kornhorn v Nizozemí. K výrobě používají vysoce kvalitní švédskou ocel vyrobenou pomocí energie z obnovitelných zdrojů a jasanové dřevo rostoucí v Nizozemí, Belgii a Francii. Na násady mají svou vlastní manufakturu, takže výrobu mají kompletně pod kontrolou.

Dalším sortimentem jsou vysoce kvalitní zahradnické nůžky a pilky italského výrobce STA-FOR, rakouské hnojivo s biocertifikací Pferdeapfel pocházející z rakouské koňské farmy, italské zahradnické zástěry Verdemax se špetkou italského glancu. Neopomíjíme ani české výrobce a producenty, vždy ale saháme do ranku přírodních a udržitelných produktů. Prozatím u nás najdete hmyzí hnojivo Black Frass nebo Polyversum na ochranu rostlin před houbovými onemocněními.

Důležitou součástí sortimentu je autorská kolekce zahradnického diáře a zápisníku od Petry aka Petra zahradničí.

O cílové skupině

Cílovou skupinou Poporostem.cz jsou lidé, kteří jsou ochotni si zaplatit za kvalitu i odpovídající servis. Překvapivě ale nejde pouze o movité klienty, dostali jsme se do segmentu, kdy lidé na naše nářadí šetří a pak si udělají radost. Z logiky našeho podnikání jsou naší cílovou skupinou lidé, kteří mají blízko k zahradničení, péči o rostliny a přírodu. Nutně necílíme pouze na ty, co vlastní u domu nebo chalupy zahradu, naším zákazníkem je i ten, kdo pěstuje na balkoně nebo parapetu.

S proporčním rozdělením sortimentu souvisí i poměr prodejů. Drtivou většinu tvoří nářadí DeWit, ale je pravidlem, že k objednávce nářadí zákazníci téměř vždy přihodí i něco menšího pro zahradu. Z 90 % tvoří zákaznickou základnu ženy, ve vánoční sezóně se tento poměr překlápí k mužům (zcela zjevně nakupují muži dárky svým partnerkám).

Hlavní sezona e-shopu je zhruba od března do července, Vánoce nejsou zatím tak výrazné, i když s postupným růstem znalosti zaznamenávám větší poptávku po dárcích. 

O výhodách

  • Neotřelý sortiment, který před uvedením do e-shopu vždy osobně vybíráme a testujeme, jsme srdcaři, ne obchodníci
  • Nekompromisní kvalita a tomu odpovídající servis (prvotřídní ekologické balení balíčků, rychlé a pohodlné dodání, vše máme skladem, na prvním místě v komunikaci je vždy osobní přístup)
  • V podstatě nulové reklamace a opakovaně se vracející zákazníci
  • Dobrá reputace, na které lpíme. Hodnocení na Heureka máme 5

 O výkonu

  • Konverzní poměr 3,84 %
  • Průměrná hodnota objednávky: 1370 Kč
  • Hodnocení na Heureka: 5

O podpoře publisherů

  • Víme, že každý tvůrce je individualita a rádi ji podpoříme. Pokud máte nápad na cokoliv, co bychom spolu mohli spáchat, ozvěte se na mail info@poporostem.cz
  • Možnost získat recenzní balíček v závislosti na kvalitě Vašeho projektu a kanálu. Pokud o tuto možnost máte zájem, ozvěte se nám přes zprávu nebo na mail info@poporostem.cz
  • Rádi Vám vytvoříme vlastní slevový kupon pro Vaše sledující a návštěvníky

          Prvky k dispozici

          • Bannery
          • XML feed
          • Kupóny
          • PR články
          • Extra spolupráce
          • E-mail šablóny
          • Influenceri
          • iFrame
          • Dognet Media


          Povolení

          • Cash-back
          • Obsah
          • Kupónové weby
          • Emailing
          • Přímé PPC
          • Google CSS
          • Externí kupóny
          Přímá PPC kampaň je povolená, brandové klíčové slovo včetně překlepů musí být ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani povolení. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.


          Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

          Články, které by tě mohly zajímat

          Které inzerenty u nás najdete?