Kampaň Parfemy.cz
Výška odměny:
- značka Sefiros – 8% nový, 5.6% stávající zákazník
- ostatní – 3% nový, 2.1% stávající zákazník
Stávající zákazník je zákazník, který nakoupil v eshope za poslední 4 měsíce. Po této době se zákazník považuje za nového.
Internetová parfumerie parfemy.cz je největším internetovým obchodem s parfémy v České republice. Zákazníkům parfemy.cz jsme doručili již více než 833 000 zásilek.
V letech 2013 a 2012 jsme se stali finalistou soutěže Shop roku v kategorii Cena kvality – Parfémy. V roce 2011 jsme se stali finalistou soutěže Shop roku v kategorii krása a zdraví.
Cena kvality je cena zákazníků, kteří hodnotí svou zkušenost s nákupem v internetovém obchodě za uplynulý rok.
Nabízíme nejširší nabídku originálního zboží s nejkratší dobou dodání a garantovanou kvalitou služeb. Klademe maximální důraz na spokojenost našich zákazníků!
Věříme, že i vy budete s našimi službami maximálně spokojeni.
Proč nakupovat parfémy u nás:
- nabízíme nejširší sortiment – 10 742 položek originálních parfémů, 302 dárkových sad, široký sortiment testerů
- denně aktualizovaná nabídka, horké novinky, exkluzivní limitované edice a vzorky parfémů
- pravidelné výhodné cenové a dárkové akce a výprodeje parfémů se slevou
- prodáváme pouze originální značkové zboží s garancí kvality
- zboží vám doručíme do 1-2 pracovních dní – drtivou většinu zboží máme skladem
- objednávku je možné si vyzvednout na výdejně s prodejnou v Praze, nebo na výdejně v Chrudimi
- ke každé objednávce od nás obdržíte kupón na slevu na nákup v našich internetových obchodech
- během 1 roku od obdržení balíčku nám můžete neporušené zboží bez udání dúvodu kdykoliv vrátit
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
Extra podmienky kampane
- podmienky k nepriamej PPC:
- a) Partner nesmí inzerovat v PPC systémech na klíčová slova obsahující brandy e-shopů společnosti Vivantis, a. s. (např. „Slevove kody Vivantis“ / „Parfemy.cz slevovy kod“ apod.)
- b) Partner musí všechny brandy společnosti Vivantis, a. s. vložit do všech svých PPC kampaní jako vylučující klíčová slova.
- c) Partner nikdy nesmí zmínit brandy společnosti Vivantis, a. s. v PPC inzerátu.
- d) Partner nesmí v PPC kampaních odkazovat přímo na e-shopy společnosti Vivantis, a. s.
Top produkty