Kampaň Mi-home.hu
Provize: Accessories 5,6 % – Devices 4,4 % – Smartphones 3 % – Actions 1,6 %
Staňte se součástí affiliate programu Mi-Home.hu! V rámci mezinárodního projektu Mi-Home jsme si na evropském trhu za 4 roky získali důvěru tisíců zákazníků!
Zařízení Xiaomi nejsou jen chytré telefony, televizory či koloběžky ze série Xiaomi, Redmi a POCO, ale také množství řešení pro inteligentní domácnost. Již ikonické modely robotických vysavačů a čističek vzduchu jsou velmi oblíbené, stejně jako bezdrátová sluchátka, přenosné baterie a mnohé další. Každý den pracujeme na tom, abychom vám nabídli ještě více lepších řešení tak, aby byly vaše každodenní úkoly ještě jednodušší a intuitivnější. Naše značka se stala mimořádně populární v neposlední řadě proto, že nabízíme stovky produktů. Naše produkty jsou momentálně dostupné ke koupi na stránce Mi-Home.hu.
Pokud si vyberete Mi-Home.hu, můžete využívat následujících výhod:
- výhradně originální produkty Xiaomi
- široká škála high-tech řešení
- bezplatné doručení (při objednávce nad 10 000 HUF)
- oficiální záruka
Tvoření odkazů na podstránky:
- použijte odkaz s názvem „Mi-Home.hu – deeplink (add destination URL as data2 parametr)“
- do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
- Příklad:
- Mi-Home.hu (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=2f70e500
- Přidámdata2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=2f70e500&data2=
- Za data2 dosadím URL adresu kam cielim: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=2f70e500&data2=https://mi-home.hu/tabletek-es-laptopok
- Cílovou URL adresu doporučujeme před vložením encodnout
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.