ManuCafe.ro

Kampaň ManuCafe.ro

Provize: 8 %, 5 % pro cashbackové portály a 3 % pro kuponové weby

ManuCafe se nenarodilo včera. Manu je spojením rukou, bez kterých by se neobešlo pěstování ani úroda kávy, řemeslné techniky, která po stovky roků mění hromady červených bobulí pražená zrnka, a posedlosti, se kterou hledáme nejkvalitnější a nejchutnější kávy po celém světě.

Ručně, manufaktura a posedlost. To je naše mantra, která vás chrání od ranních startů bez energie, od pracovních porad bez šťávy a odpolední siesty bez chuti a zápachu. Od nudy stále stejných espress, od šedi velkovyráběných směsí, od omezené nabídky superhyperkšeftů.

Na e-shopu nabízíme 2 značky, a to ManuTea a ManuCafe, díky čemuž si můžeme hlídat všechno od surovin přes balení až po spokojenost zákazníka.

Novinky:

V rámci celého roku pravidelně dovážíme a pražíme nové kávy, podle aktuálních trendů a situací na kávových plantážích. Aktuální novinky vždy najdete v sekci „Novinky na e-shopu„.

Akce:

Vždy druhé úterý v měsíci spouštíme měsíční slevy na vybrané kávy s 15% slevou. Kávy vybíráme pečlivě tak, aby si zákazník v nabídce našel novou i svoji oblíbenou chuť.

Konkurenční výhody e-shopu:

  • vlastní pražírna kávy,
  • vlastní potravinářská výroba splňující všechny hygienické normy, HACCP, BIO certifikace,
  • akce pro stálé zákazníky a zvýhodnění pro firemní zákazníky,
  • poštovné zdarma od 189 Lei,
  • největší sortiment na trhu,
  • při přihlášení k newsletteru sleva na 1. nákup,
  • dárky k objednávkám,
  • zajímavosti a tipy v rámci magazínu na stránkách e-shopu,
  • obchodní podmínky s nejvyšší certifikací DTestu,
  • certifikát „Ověřeno zákazníky“ od Heureky,
  • finalista shopRoku v roce 2017 a 2018.

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media


Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.


Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?