ManuCafe.cz

Kampaň ManuCafe.cz

Provize: 8 %, 5% pro cashbackové portály a 3 % pro kuponové weby

ManuCafe se nenarodilo včera. Staví na základech, které od roku 2005 budovala PlantážníKáva.cz. Z PlantážníKávy se stalo Manu, které je spojením rukou, bez kterých by se neobešlo pěstování ani úroda kávy, řemeslné techniky, které po stovky let mění hromady červených bobulí na pražená zrnka, a posedlostí, se kterou hledáme nejkvalitnější a nejchutnější kávy po celém světě.

Ručně, manufaktura a posedlost. To je naše mantra, která vás chrání od ranních startů bez energie, od pracovních porad bez šťávy a odpolední siesty bez chuti a zápachu. Od nudy stále stejných espress, od šedi velkovyráběných směsí, od omezené nabídky superhyperkšeftů.

Na e-shopu nabízíme 2 značky, a to ManuTea a ManuCafe, díky čemuž si můžeme hlídat všechno od surovin přes balení až po spokojenost zákazníka.

Novinky:

V rámci celého roku pravidelně dovážíme a pražíme nové kávy podle aktuálních trendů a situací na kávových plantážích. Aktuální novinky vždy najdete v sekci „Novinky na e-shopu„.

Akce:

Vždy druhé úterý v měsíci spouštíme měsíční slevy na vybrané kávy s 15% slevou. Kávy vybíráme pečlivě tak, aby si zákazník v nabídce našel novou i svoji oblíbenou chuť.

Konkurenční výhody e-shopu:

  • vlastní pražírna kávy,
  • vlastní potravinářská výroba splňující všechny hygienické normy, HACCP, BIO certifikace,
  • akce pro stálé zákazníky a zvýhodnění pro firemní zákazníky,
  • poštovné zdarma od 1000 Kč,
  • největší sortiment na trhu,
  • při přihlášení k newsletteru sleva na 1. nákup,
  • dárky k objednávkám,
  • zajímavosti a tipy v rámci magazínu na stránkách e-shopu,
  • obchodní podmínky s nejvyšší certifikací DTestu,
  • certifikát „Ověřeno zákazníky“ od Heureky,
  • finalista shopRoku v roce 2017 a 2018.

TOP produkty (jaro):

TOP produkty (léto):

TOP produkty (podzim):

TOP produkty (zima):

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media


Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.


Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?