Laurella.cz

Kampaň Laurella.cz

LAURELLA je značkové dámské oblečení existující v 10 zemích. V nabídce obchodu najdete módní šaty, sukně, blůzky a další výrobky. Design LAURELLA je oblíbený mezi celebritami a vlivnými lidmi.

Nejdůležitější výhody obchodu jsou:

  • atraktivní ceny, které generují vysoké provize
  • módní oblečení
  • doprava zdarma
  • místa pro vrácení zboží v 11 zemích

Tvoření odkazů na podstránky:

  • použijte odkaz s názvem „Laurella.cz (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
  • do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
  • Příklad:
    • Laurella.cz (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=edab151e
    • Přidám data2 parametr: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=edab151e&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu, kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=edab151e&data2=https://laurella.cz/cat-cze-1214553895-Nove-produkty.html
    • URL adresu je třeba před vložením encodnout

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google CSS partneři jsou v této kampani povolení. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?