LaCoste.cz

Kampaň LaCoste.cz

Lacoste je symbolem neformální elegance, a to jak v oblasti módy, tak ve světě parfémů. Značka byla založena v roce 1933 známým tenistem René Lacostem a zpočátku se orientovala výhradně na výrobu sportovního oblečení. Francouzský šampion si přál cítit se při hře pohodlně, zároveň však pořád jako gentleman.

Tvoření odkazů na podstránky:

  • použijte odkaz s názvem „LaCoste.cz – deeplink (add destination URL as data2 parametr)“
  • do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
  • Příklad:
    • LaCoste.cz (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=01651349
    • Přidám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=01651349&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=01651349&data2=https://www.lacoste.cz/Muzi-kolekce/
    • Cílovou URL adresu doporučujeme před vložením encodnout

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je povolená, brandové klíčové slovo včetně překlepů musí být ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani povolení. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

 

Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?