Kampaň Kondomshop.cz
Kondomshop na trhu působí pod svým brandem od roku 2009. Od roku 2011 vyhrává každý rok ocenění zákazníků Shop roku v kategori Erotika, Sexshop za nejvyšší kvalitu a zákaznickou zkušenost s ověřeným nákupem.
Kondomshop sa stal největším a nejúspěšnějším distributorem nejen luxusních, ale i malých rodinných značek kondomů a svoje pobočky rozšířil do dalších čtyř států Evropy.
Ročně zprostředkuje prodej 17 miliónů kondomů a denně zpracuje obchodní síť Kondomshopu víc než 1000 objednávek. Koncem roka 2016 začal Kondomshop rozšiřovat své prodejní portfolio o erotické zboží a otevřel sekci Sexshop. V současnosti jsou prodejní sítě také distributory erotických produktů těch světově nejluxusnějších značek známých po celém světě.
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
Inzerent si sám schvaluje publisherov do kampaně. Poprosím Vás, abyste do poznámky v žádosti o přidání do kampaně napsali co nejpřesněji a nejjasnější způsob propagace kampaně.
Pro přidání se do kampaně klikněte na odkaz “Požádat o přidání” a čekejte na potvrzující e-mail. Schvalování si zabezpečuje inzerent samostatně, takže je třeba počkat na kontakt z jejich strany. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.