Herbatica.sk

Kampaň Herbatica.sk

Provize: 13% a 5% pro cashbacky a kupónové weby

Jsme rodinná firma zabývající se prodejem a obchodem už od roku 1992. V posledních letech děláme radost lidem přírodní kosmetikou, doplňky výživy, vitamíny, speciálními jedlými oleji a medicínou.

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media

 

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.

 

Nejprodávanější produkty

  1. https://www.herbatica.sk/vyhladavanie/?string=specialist
  2. https://www.herbatica.sk/klby_svaly/
  3. https://www.herbatica.sk/vyhladavanie/?string=evalar

 

Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Mediální kampaň pro Herbatica.sk

Máme zájem o:


1. Publikování PR článků.
Hledáme publishery ze segmentu: Zdraví a výživa.
Za publikování jednoho PR článku můžeme nabídnout: do 10 €.

2. Koupi zpětných odkazů.
Hledáme publishery ze segmentu: Zdraví a výživa.
Za publikování jednoho zpětného odkazu můžeme nabídnout: do 10 €.

3. Publikování recenzí.
Hledáme publishery ze segmentu: Zdraví a výživa.
Minimální požadavek měsíční návštěvnosti webu: 10 000 návštěvníků.
Za publikování jedné recenze můžeme nabídnout: do 10 €.

4. Spolupráci s influencery.
Hledáme influencery ze segmentu: Zdraví a výživa.
Minimální požadavek dosahu influencera: 10 000.

Pokud máte zájem zapojit se do kampaně, tak v administraci v sekci „Kampane“ vyhledejte kampaň s názvem „Herbatica.sk – Mediálna kampaň“ a požádejte o přidání. Inzerent vás v kampani buď schválí, nebo zamítne. Prosím, vyplňte poznámku u žádosti co nejpřesněji, aby inzerent věděl, o jakého publishera se jedná. Následně inzerent s vámi naváže kontakt a komunikace proběhne mezi vámi a inzerentem.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?