Provize: 8% pro nového zákazníka, 3,2% pro vracejícího se zákazníka
Chceme být nejlepší, a proto se již 20 let věnujeme tomu, co umíme nejlépe – prodeji značkové obuvi, kabelek a doplňků. eObuv.cz je jedním z největších internetových obchodů této kategorie!
Tým eobuv.cz se skládá z lidí plných vášně a odhodlání. Stavíme na profesionalitu a soustředíme se na to, v čem jsme nejlepší-prodej bot. Nabízíme pečlivě vybrané produkty nejlepších domácích i zahraničních značek. Náš sortiment je neustále obohacován o exkluzivní značky. Nabízíme více než 485 značek a 50 000 modelů bot a kabelek. Důvěřují nám největší značky: Tommy Hilfiger, Guess, Carinii, Liu Jo, Calvin Klein, Furla, Ecco, Clarks, Geox a mnoho, mnoho dalších.
- Doprava zdarma při nákupu nad 699Kč
- 30 dní na vrácení zboží
Tvoření odkazů na podstránky:
- použijte odkaz s názvem „eObuv.cz – deeplink (add destination URL as Data2 parametr)“
- do URL adresy odkazu přidejte Data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
- Příklad:
- eObuv.cz – deeplink (add destination URL as Data2 parametr) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=ffa451b8
- Přidám data2 parametr: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=ffa451b8&data2=
- Za data2 dosadím URL adresu kam cílim: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=ffa451b8&data2=https://www.eobuv.cz/filtr:sleva.html
- Pokud cílová URL adresa obsahuje znaky jako ? nebo &, URL adresu třeba před vložením encodnout
Prvky k dispozici
Bannery
iFrame
PR články
Kupóny
Influenceri
XML feed
E-mail šablóny
BANEA ?
Dognet Media
Povolení
Cash-back
Obsah
Kupónové weby
Emailing
Přímé PPC
Externí kupóny
Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.
Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.