Kampaň bonprix.cz
Provize: 7% pro obsahových, 5% pro kupónových a 4% pro cashbackových publisherů
Nakupování online u bonprix: u nás najdete aktuální módní trendy za výhodné ceny. Objevte módní dámské, pánské i dětské oblečení, obuv a doplňky, jednoduše online u bonprix. U nás nakoupíte oblečení ve všech velikostech za stejnou cenu! Hlavně u módy ve velkých velikostech XXL se nákup vyplatí!
Široký výběr módy a doplňků do domu u bonprix
Objevte naši širokou nabídku módní trendů – od top aktuálních kousků oblečení až po základní oblečení, které by nemělo chybět v žádném šatníku. Vedle nejnovější módy najdete u bonprix také širokou nabídku zboží týkající se bydlení a domácnosti. Přesvědčte se sami naší širokou nabídkou:
- dámská móda – od sportovní až po elegantní
- pánská móda – ležérní a šik
- dětská móda – od svítivě barevné až po klasickou
- spodní prádlo – od podprsenek přes kalhotky až po boxerky
- obuv – od letních sandálů až po zimní kozačky
- nábytek – od skříní až po postele
- textilie do domácnosti – od polštářů až po záclony
Jednoduše a pohodlně online u bonprix.
Rozmanitá móda u bonprix
Vedle stylové dámské a pánské módy v našem online obchodě najdete také oblečení pro děti za výhodné ceny. Pro nezapomenutelné období těhotenství máme také širokou nabídku těhotenské módy. Také se stojí za to podívat na naše spodní prádlo. Abyste byli skvěle připraveni na léto, nechte se inspirovat naší plavkovou módou. Je pro nás také důležité, aby se i ženy s výraznějšími ženskými křivkami v našem oblečení cítily dobře – u nás si i silnější ženy vyberou z široké nabídky módního oblečení. A nejen to, u nás platí: všechny velikosti jedna cena! Samozřejmě máme i širokou nabídku pro muže – jestli to má být ležérní oblečení na volný čas nebo elegantní oblek do práce – u nás si vybere každý. Máme ale také mnohostranné oblečení pro ty nejmenší. Nechte se zlákat neodolatelnými nabídkami a objednejte si nejlépe ihned!
Bydlení – inspirace pro Vaše čtyři stěny
Vedle široké nabídky dámské, pánské a dětské módy, Vám nabízíme i širokou nabídku na téma bydlení. Hledáte nábytek jako jsou skříně a postele nebo pouze drobné dekorační předměty do domu nebo na zahradu? U nás si zaručeně vyberete. V naší nabídce najdete i domácí textilie jako jsou závěsy, záclony, povlečení nebo přehozy na postel. Od výrazných vzorů až po klasické jemné barvy – nenechte se dvakrát pobízet a prohlédněte si náš sortiment.
Výprodej a slevy u bonprix
Pro všechny, kteří rádi nakupují, ale ještě více se těší z výhodných nákupů, máme širokou nabídku zboží v našem výprodeji. Zde najdete mnoho zboží z módního světa nebo doplňků do domácnosti. Naše ceny jsou prostě neodolatelné!
Tvoření odkazů na podstránky:
- použijte odkaz s názvem „Bonprix.cz – deeplink (add destination URL as Data2 parametr)“
- do URL adresy odkazu přidejte Data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
- Příklad:
- Bonprix.cz – deeplink (add destination URL as Data2 parametr) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=95317d61
- Přidám data2 parametr: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=95317d61&data2=
- Za data2 dosadím URL adresu kam cílim: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=95317d61&data2=https://www.bonprix.cz/kategorie/slevy/
- Pokud cílová URL adresa obsahuje znaky jako ? nebo &, URL adresu třeba před vložením encodnout
Uživatel cashbacku by neměl navštívit Bonprix stránku 60 minut před vytvořením nákupu. V opačném případě bude případný prodej připsán jinému zdroji.
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.
Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.